§ 1.

DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie terminy oznaczają, co następuje:

1.       Awaria – niepoprawne działanie lub niedziałanie jednej lub kilku Usług;

2.       Cennik Usług – dokument określający ceny Usług świadczonych przez WEBINFORMA oraz wysokość Opłat;

3.       Dane kontaktowe – informacje dotyczące Klienta, umożliwiające kontakt z nim oraz wystawienie Faktury, w szczególności takie jak: imię, nazwisko, firma, adres zamieszkania, telefon, adres e-mail, adres e-mail Użytkownika (login), numer NIP;

4.       WEBINFORMA – "WEBINFORMA – USŁUGI INFORMATYCZNE" z siedzibą w Lęborku (84-300) przy ulicy Słowackiego 23, tel.: 694-595-542, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

5.       Informacja handlowa – informacja zdefiniowana w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 
z późn. zm.);

6.       Klient – podmiot zlecający WEBINFORMA świadczenie Usług,

7.       Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

8.       Limity – ustalone w Specyfikacji limity obciążenia/korzystania dotyczące określonej Usługi;

9.       Okres abonamentowy – okres, w którym Klient korzysta z Usług, a WEBINFORMA rozlicza wynagrodzenie za Usługi hostingowe świadczone na rzecz Klienta,

10.   Opłata – określona w Cenniku Usług roczna opłata abonamentowa naliczana za Okres abonamentowy pobierana z góry z tytułu korzystania przez Klienta z Usług hostingowych świadczonych przez WEBINFORMA; Opłata określa łączne wynagrodzenie WEBINFORMA za świadczenie Usług wraz z podatkami, z uwzględnieniem wszystkich kosztów świadczenia Usług;

11.   Panel Klienta – przypisany każdemu Klientowi panel do zamawiania Usług poprzez Internet, za pośrednictwem którego Klient ma dostęp do zamówionych przez siebie Usług, dostępny pod adresem https://panel.webinforma.pl;

12.   Regulamin – przedmiotowy Regulamin Ogólny Świadczenia Usług Firmy WEBINFORMA zawierający zasady korzystania przez Klienta z Usług świadczonych przez WEBINFORMA oraz zasady świadczenia tych Usług przez WEBINFORMA;

13.   Spam – niezamówiona informacja handlowa w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);

14.   Specyfikacja – dokładne określenie parametrów Usług świadczonych przez WEBINFORMA na rzecz Klienta;

15.   System ostrzeżeń – dostępny w Panelu Klienta system informacyjny dla Klientów, 
w którym wskazywane będą ostrzeżenia o każdorazowym przypadku naruszenia Regulaminu i Regulaminów szczególnych;

16.   Trwały Nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;

17.   Umowa – Umowa o świadczenie Usług zawarta pomiędzy Klientem a WEBINFORMA, której integralną część stanowi Regulamin i Regulaminy Szczególne;

18.   Usługi – świadczenia realizowane przez WEBINFORMA na rzecz Klienta na podstawie zawartej Umowy;

19.   Usunięcie Panelu Klienta – skasowanie wszystkich plików Klienta znajdujących się na serwerach WEBINFORMA i zaprzestanie świadczenia Usług na rzecz Klienta;

20.   Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej korzystająca z Usług WEBINFORMA na podstawie pisemnego upoważnienia udzielonego przez Klienta, podanego do wiadomości WEBINFORMA, której e-mail został podany WEBINFORMA w Panelu klienta jako kontakt techniczny;

21.   Zamówienie – wskazanie przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej http://webinforma.pl zapotrzebowania na Usługi świadczone przez WEBINFORMA stanowiące podstawę zawarcia Umowy o świadczenie Usług pomiędzy Klientem a WEBINFORMA;

 

 

§ 2.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.       Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną 
w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

2.       Podstawą do korzystania z usług WEBINFORMA jest akceptacja niniejszego Regulaminu, 
a następnie Regulaminu Szczególnego dotyczącego danej Usługi. Regulamin oraz Regulaminy Szczególne dotyczące zamówionej przez Klienta Usługi stanowią integralną część Umowy zawartej pomiędzy WEBINFORMA i Klientem. Złożenie przez Klienta zapotrzebowania na Usługi, niezależnie od tego, czy nastąpiło w formie elektronicznej czy pisemnej, jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

3.       Regulamin i Regulaminy Szczególne określają prawa i obowiązki WEBINFORMA i Klienta wynikające z zawartej Umowy.

4.       Poprzez zaakceptowanie Regulaminu Klient wyraża zgodę na to, iż WEBINFORMA zrealizuje wszelkie dyspozycje dotyczące Usług i odpowie na pytania dotyczące usług wyłącznie w przypadku, gdy Klient do wydania dyspozycji lub przesłania pytania użyje adresu e-mail lub adresu e-mail Użytkownika wskazanego w Panelu Klienta. 
W celu należytej identyfikacji Klienta lub Użytkownika i zabezpieczenia jego Usług przed nieuprawnionym dostępem lub modyfikacjami, Klient lub Użytkownik 
w kontaktach z WEBINFORMA jest zobowiązany używać wyłącznie adresu e-mail wskazanego w Panelu Klienta.

5.       WEBINFORMA zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu. WEBINFORMA poinformuje Klienta drogą elektroniczną (za pośrednictwem e-mail) o każdej zmianie Regulaminu. Klient, który nie akceptuje zmiany Regulaminu lub Regulaminów Szczególnych jest zobowiązany poinformować o tym WEBINFORMA drogą elektroniczną (za pośrednictwem e-mail), pisemną w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o zmianie Regulaminu lub Regulaminów Szczególnego Usługi, z której korzysta. Nieustosunkowanie się przez Klienta do zmiany w tym terminie jest równoznaczne z jej zaaprobowaniem, chyba że Klient jest Konsumentem, to wówczas stosuje się zdanie następujące. Wyraźny brak akceptacji zmiany przez Klienta jest równoznaczny z rozwiązaniem Umowy po upływie Okresu abonamentowego, na jaki Umowa została zawarta, przy czym do czasu upływu Okresu abonamentowego wobec Klienta stosuje się postanowienia dotychczas obowiązującego Regulaminu.

 

§ 3.

ZAWARCIE UMOWY

1.       Stosunek umowny pomiędzy Klientem a WEBINFORMA może zostać nawiązany w drodze Zamówienia złożonego drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej http://webinforma.pl.

2.       Proces złożenia Zamówienia drogą elektroniczną przebiega w następujący sposób:

a)      Klient zapoznaje się z zamieszczonym na stronie internetowej http://webinforma.pl opisem Usług oferowanych przez WEBINFORMA,

b)      po wyborze Usługi, której zamówieniem Klient jest zainteresowany, przechodzi on do strony internetowej https://panel.webinforma.pl,

c)       w przypadku, gdy Klient nie posiada jeszcze Panelu Klienta, wypełnia formularz rejestracyjny zawierający w szczególności Dane kontaktowe oraz ustanawia swój login i hasło, za pomocą których będzie miał dostęp do Panelu Klienta,

d)      następnie Klient wybiera interesujące go Usługi i składa Zamówienie,

e)      Klient potwierdza złożenie Zamówienia, a następnie otrzymuje od WEBINFORMA wiadomość e-mail zawierającą szczegóły dotyczące Zamówienia.

3.       Złożenie Zamówienia w powyższy sposób jest równoznaczne z zawarciem Umowy.

4.       Zawarcie Umowy może być poprzedzone weryfikacją wskazanych w Zamówieniu danych Klienta w przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, iż są one nieprawdziwe. WEBINFORMA może w szczególności zwrócić się do Klienta o przedstawienie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów świadczących o prawdziwości złożonych danych.

5.       Uruchomienie Usługi następuje po dokonaniu opłatę za usługę.

6.       Klient nie ponosi kosztów korzystania ze środka porozumiewania się na odległość 
w celu zawarcia Umowy innych niż te naliczone przez usługodawcę dostarczającego Klientowi te środki.

7.       Klient będący Konsumentem nie jest zobowiązany składać WEBINFORMA kaucji lub udzielać innych gwarancji finansowych.

8.       Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu.

9.       Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem, jeżeli WEBINFORMA wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Klienta będącego Konsumentem, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez WEBINFORMA utraci prawo do odstąpienia od Umowy, jak również w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia na rzecz Klienta będącego Konsumentem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta będącego Konsumentem lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.;.

10.   Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy, składając WEBINFORMA oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.

 

 

 

§ 4.

CZAS TRWANIA UMOWY

1.       Umowa zawierana jest na czas trwania Okresu abonamentowego danej Usługi.

2.       Na 21 dni przed końcem Okresu abonamentowego danej Usługi WEBINFORMA poinformuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej o upływie Okresu abonamentowego oraz o opłatach związanych z ewentualnym przedłużeniem przez Klienta współpracy z WEBINFORMA o kolejny Okres abonamentowy.

3.       Uiszczenie przez Klienta płatności jest równoznaczne z zawarciem następnej Umowy o świadczenie Usługi w kolejnym Okresie abonamentowym.

4.       Brak uregulowania określonej kwoty w określonym terminie w celu przedłużenia Usługi skutkuje wstrzymaniem Usługi z datą określającą ustanie Usługi.

 

§ 5.

OBOWIĄZKI WEBINFORMA

1.       WEBINFORMA zobowiązany jest zapewnić pełną dostępność Usług, świadczyć Usługi z należytą starannością.

2.       WEBINFORMA zobowiązany jest do informowania Klienta za pomocą Systemu ostrzeżeń o każdym przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu bądź Regulaminów Szczególnych.

3.       WEBINFORMA zobowiązany jest zapewnić Klientowi typową pomoc techniczną związaną ze świadczonymi Usługami.

4.       WEBINFORMA zobowiązany jest do informowania Klienta o każdorazowej zmianie Regulaminu.

 

§ 6.

PRAWA WEBINFORMA

1.       WEBINFORMA zastrzega sobie prawo odmówienia wykonania Usługi za podaniem przyczyny odmowy, w szczególności w przypadku, gdy Klient w przeszłości zalegał 
z Opłatami, gdy Klient w przeszłości naruszał postanowienia Regulaminu lub Regulaminów Szczególnych, w przypadku gdy Klient zamierza wykorzystywać Usługi w celu sprzecznym z prawem lub skutkującym powstaniem odpowiedzialności karnej lub cywilnej, a także w sposób szkodzący renomie WEBINFORMA i świadczonych przezeń Usług.

2.       WEBINFORMA zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia Klientowi nietypowej pomocy technicznej w przypadku, gdy Klient nie uiści WEBINFORMA odpowiedniej opłaty z tego tytułu wynikającej z Cennika Usług lub ustalonej przez Strony.

3.       WEBINFORMA ma prawo usunąć Panel Klienta i zaprzestać świadczenia Usług na rzecz Klienta bez zwracania mu Opłaty abonamentowej w przypadku, gdy Klient lub Użytkownik naruszą przepisy powszechnie obowiązującego prawa, Regulaminu lub Regulaminów Szczególnych, dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego, wysyła Spam. WEBINFORMA ma prawo usunąć Panel Klienta i zaprzestać świadczenia Usług na rzecz Klienta także wtedy, gdy:

a.       korzystanie przez Klienta z Usług utrudnia korzystanie z nich innym Klientom WEBINFORMA,

b.      korzystanie przez Klienta z Usług powoduje nadmierne eksploatowanie serwera WEBINFORMA ponad określone Limity,

Usunięcie Konta i zaprzestanie świadczenia Usług na rzecz Klienta jest poprzedzone zablokowaniem Konta niezwłocznie od powzięcia informacji o dopuszczeniu się przez Klient naruszenia i bezskutecznym wezwaniem Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu do zaprzestania naruszenia i usunięcia jego skutków najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania wezwania. Usunięcie Panelu Klienta przez WEBINFORMA i zaprzestanie świadczenia Usług na rzecz Klienta z przyczyn określonych w przedmiotowym ustępie nie wiąże się ze zwrotem Klientowi Opłaty abonamentowej.

 

§ 7.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ WEBINFORMA

1.       WEBINFORMA ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie powierzonych mu Usług, chyba że nastąpiło ono z przyczyn, za które WEBINFORMA nie ponosi odpowiedzialności. WEBINFORMA zobowiązuje się dostarczać Klientowi niewadliwe Usługi.

2.       WEBINFORMA nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług, jeżeli było ono następstwem okoliczności w szczególności takich, jak:

a.       wywołanym działaniem lub zaniechaniem podmiotów innych niż WEBINFORMA brakiem ciągłości świadczenia Usług,

b.      awarii sprzętu lub oprogramowania, której WEBINFORMA nie mógł zapobiec i na powstanie której nie miał wpływu,

c.       działania siły wyższej,

d.      nieprawidłowym korzystaniem z Usług przez Klienta lub Użytkownika,

e.      podaniem przez Klienta nieprawdziwych lub niepełnych informacji 
w Zamówieniu, a także nieprawdziwych lub niepełnych Danych kontaktowych, jak również braku ich zaktualizowania przez Klienta;

f.        naruszenia przez Klienta postanowień Umowy, Regulaminu, Regulaminów Szczególnych, przepisów prawa,

g.       uzyskania dostępu do Konta Klienta przez niepowołane osoby,

h.      działanie wirusa komputerowego,

i.         informacji, programów, aplikacji, plików pobranych przez Klienta z sieci Internet.

3.       WEBINFORMA nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści umieszczone przez Klienta na udostępnionym mu serwerze.

4.       WEBINFORMA nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści Klienta, a jego ewentualna odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy jest ograniczona do wysokości Opłaty abonamentowej uiszczonej przez Klienta. Powyższego ograniczenia nie stosuje się w przypadku, gdy Klientem jest Konsument.

5.       WEBINFORMA ma prawo do robienia przerw w świadczeniu Usług w związku 
z koniecznością dokonania czynności technicznych związanych z obsługą, rozbudową i konserwacją systemu informatycznego. Tego typu przerwy nie będą kwalifikowane jako awaria. W przypadku zaistnienia przerwy z przyczyn wymienionych w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, WEBINFORMA nieodpłatnie przedłuży Okres abonamentowy o czas trwania przerwy lub dłuższy okres, według uznania WEBINFORMA.

 

§ 8.

OBOWIĄZKI KLIENTA

1.       Klient zobowiązany jest do terminowego uiszczania Opłat na rzecz WEBINFORMA.

2.       Klient zobowiązany jest do niezwłocznego aktualizowania Danych kontaktowych 
w Panelu Klienta, nie później niż w ciągu 7 dni od daty zmiany pod rygorem uznania, iż właściwymi Danymi kontaktowymi są te znajdujące się w Panelu Klienta. Zmiana Danych kontaktowych, takich jak: adres zamieszkania, nazwiska (w przypadku jego zmiany) - nie jest zmianą postanowień Umowy wymagającą formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3.       Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług świadczonych przez WEBINFORMA 
w sposób nienaruszający praw osób trzecich, a w szczególności prawa autorskiego 
i praw pokrewnych oraz dóbr osobistych, przestrzegania przepisów prawa, poszanowania zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów, postanowień Umowy, Regulaminu i Regulaminów Szczególnych, powstrzymywania się od wykorzystywania Usług do zamieszczania, udostępniania i rozpowszechniania bezprawnych treści, naruszających cudze prawa i dobra osobiste, dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego, rozsyłania Spamu.

4.       Klient jest zobowiązany do nie podejmowania działań mogących spowodować powstanie szkody innych Klientów lub Użytkowników. Klient zobligowany jest także do nie zamieszczania na serwerze plików, skryptów lub programów mogących spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie serwera, łączy lub kont innych osób.

5.       Klient zobowiązany jest do informowania WEBINFORMA o wszelkich zmianach mających lub mogących mieć wpływ na realizację Umowy.

 

§ 9.

PRAWA KLIENTA

1.       Klient ma prawo do pełnego korzystania z zamówionych Usług, aczkolwiek w sposób nienaruszający przepisów prawa, postanowień Umowy, Regulaminu i Regulaminów Szczególnych, praw innych osób, dobrych obyczajów, zasad współżycia społecznego.

2.       Klient ma prawo do reklamowania Usług świadczonych przez WEBINFORMA.

 

§ 10.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA

1.       Klient ponosi pełną odpowiedzialność za treści znajdujące się na udostępnionej mu części serwera.

2.       Klient ponosi pełną odpowiedzialność za sposób korzystania z Usług przez Użytkownika, w tym za naruszenia postanowień Umowy, Regulaminu i Regulaminów Szczególnych, przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów, których Użytkownik się dopuścił, rozsyłanie Spamu. W razie powzięcia przez WEBINFORMA informacji o dopuszczeniu się naruszenia przez Użytkownika, Klient zobowiązuje się do współpracy w zwalczaniu bezprawnego działania Użytkownika, w tym do podania danych Użytkownika umożliwiających jego identyfikację.

3.       Klient ponosi wyłączną i nieograniczoną odpowiedzialność za dane przechowywane na serwerze.

4.       WEBINFORMA może dochodzić odszkodowania z tytułu szkody, jaką poniósł w związku 
z nieprawidłowym korzystaniem przez Klienta z Usług, naruszeniem postanowień Umowy, Regulaminu i Regulaminów Szczególnych, przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów, których Klient lub Użytkownik się dopuścił, rozsyłaniem Spamu.

 

§ 11.

OGRANICZENIA

1.       Klient nie może wykorzystywać Usług świadczonych przez WEBINFORMA do zamieszczania, udostępniania i rozpowszechniania bezprawnych treści, naruszających cudze prawa i dobra osobiste, dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego, rozsyłania Spamu.

2.       W razie, gdy WEBINFORMA poweźmie informację, iż Klient dopuścił się naruszenia ust. 1 niniejszego paragrafu, WEBINFORMA jest uprawniony do zablokowania Usług świadczonych na rzecz Klienta i zaprzestania ich świadczenia oraz zawiadomienia odpowiednich organów o naruszeniu prawa, którego dopuścił się Klient.

3.       W szczególnych przypadkach, jeżeli świadczenie Usług na rzecz Klienta powoduje nadmierne obciążenie serwera WEBINFORMA, a w konsekwencji pogorszenie jakości Usług świadczonych na rzecz innych Klientów, WEBINFORMA ma prawo zablokować Usługi Klienta, za uprzednim zawiadomieniem Klienta.

 

§ 12.

DANE OSOBOWE

1.       Poprzez zawarcie Umowy Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez WEBINFORMA jego danych osobowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. 
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926) oraz w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204) oraz oświadcza, że został poinformowany o przysługującym mu prawie wglądu, modyfikacji i usunięcia dotyczących go danych osobowych.

2.       WEBINFORMA oświadcza, iż przetwarza dane osobowe Klienta wymienione w Danych kontaktowych jedynie w celu wykonania Umowy.

3.       WEBINFORMA zobowiązuje się chronić dane osobowe Klienta przed dostępem nieuprawnionych osób, a także oświadcza, iż nie będzie udostępniał danych osobowych Klienta jakimkolwiek innym podmiotom.

 

§ 13.

PŁATNOŚCI

1.       Z tytułu wykonywania Usług, Klient ureguluje na rzecz WEBINFORMA określoną Opłatę wynikającą z Cennika Usług obowiązującego w dniu Zamówienia.

2.       Płatność za Usługi rozliczana jest w Okresach abonamentowych. Opłata jest niepodzielna.

3.       Klient zobowiązuje się niezwłocznie uiścić Opłatę.

4.       Za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania wpłaconej kwoty na rachunku bankowym WEBINFORMA.

5.       WEBINFORMA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia Klienta 
w płatności wynikające z czasu potrzebnego na księgowanie operacji na rachunku bankowym.

6.       W ciągu 7 dni od daty otrzymania wpłaty, WEBINFORMA wystawi na rzecz Klienta fakturę VAT.

7.       Faktury będą wystawiane w oparciu o Dane kontaktowe znajdujące się w Panelu Klienta.

8.       Doręczenie faktury VAT w formie pisemnej za pomocą poczty polskiej następuje tylko na wyraźne żądanie Klienta za dodatkową opłatą.

9.       Uregulowana Opłata podlega stosunkowemu zwrotowi, z uwzględnieniem czasu świadczenia przez WEBINFORMA Usług na rzecz Klienta, jedynie w przypadku, gdy:

a.       Umowa zostanie wypowiedziana przez WEBINFORMA z przyczyn niezależnych od Klienta,

b.      Umowa zostanie rozwiązana przez Klienta z przyczyn zawinionych przez WEBINFORMA,

c.       Klient będący Konsumentem złoży oświadczenie o odstąpieniu od Umowy 
w ciągu 14 dni od jej zawarcia,

d.      Umowa zostanie rozwiązana przez Klienta będącego Konsumentem.

10.   WEBINFORMA zastrzega sobie prawo do zmian Cennika Usług, z tym jednak zastrzeżeniem, że wzrost Opłaty może następować jedynie raz na 6 miesięcy. WEBINFORMA poinformuje Klienta drogą elektroniczną (za pośrednictwem e-mail) o każdej zmianie Cennika Usług na 30 dni przed wejściem w życie danej zmiany. Klient, który nie akceptuje zmiany Cennika Usług jest zobowiązany poinformować o tym WEBINFORMA drogą elektroniczną (za pośrednictwem e-mail), pisemną w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o zmianie. Nieustosunkowanie się przez Klienta do zmiany w tym terminie jest równoznaczne 
z jej zaaprobowaniem. Wyraźny brak akceptacji zmiany przez Klienta jest równoznaczny 
z rozwiązaniem Umowy po upływie Okresu abonamentowego, na jaki Umowa została zawarta, przy czym do czasu upływu Okresu abonamentowego wobec Klienta stosuje się postanowienia dotychczas obowiązującego Cennika Usług.

 

§ 14.

REKLAMACJE

 

Klient może zgłosić WEBINFORMA swe zastrzeżenia w zakresie niewykonywania Usług lub świadczenia przez WEBINFORMA Usług o nienależytej jakości, informując o tym WEBINFORMA w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej.